Sunday, October 11, 2009

HILANG SIKIT RINDUKU ...

Alhamdulillah, hilang sikit rinduku kat Adham bila dapat tengok gambarnya di blog isteriku sebentar tadi. Sebenarnya petang tadipun aku amat bersyukur bila dapat tengok Adham melalui video call yang kubuat. Cuma Adham tak mahu tengok kamera aje. Apapun lega sikit hatiku ini sebab Adham dah nak makan sikit walaupun makan biskut aje. Bila berjauhan begini, telefon, sms, video call dan blog menjadi `perantara' yang mendekatkan daku dan keluargaku. Nasib baiklah anak sulungku pandai bila aku minta dia masukkan `sim card' ke hp 3G Hamimah. Dapatlah aku tengok Anisku, Adham, Syuhadah dan Mimah dengan video call. Kecur juga bila nampak pengat pisang yang Anisku buat petang tadi...

Esok aku akan mula `brainstorm' dan `meeting'. Dapatlah aku memberi tumpuan kepada tugasku pula. Alhamdulillah kerana hatiku dah tenang, lega dan lapang.

No comments:

Post a Comment